En enklere måte å grave i selskapsdata!
Når du har logget deg inn får du et chattevindu der du spør analysetjenesten det du tenker på. Legg gjerne ved en pitch, et tilbud eller et kontraktsforslag hvis du har slikt. Analytikeren som svarer deg er godt satt opp til å analysere selskaper og kommersiell risiko og vil tilby deg sine konklusjoner. Hvis den ser nytte av oppdaterte data om selskapet så sjekker den databasene vi har koblet til og leser seg opp.
Vi har funnet frem integrasjoner til Enhetsregisteret, Aksjonærregisteret og Regnskapsregisteret og koblet de til en AI modell fra OpenAI. Analytikeren kan ta de tallene, gjøre beregninger og sammenligninger og gi deg en konklusjon.
Analytikeren er din egen og husker alle samtalene dere har hatt, inntil du velger å slette dem. Det betyr også at den lærer seg din stil og dine preferanser over tid. Om en stund kan du også få ut en rapport med analysen som kan presenteres for andre.





Hvorfor gjør vi dette?
Dette var en tjeneste vi selv ønsket og vi fant den ikke andre steder. Derfor bestemte vi oss for å lage den. Tjenesten kommer alltid til å forsøke å ligge i fremste rekke av hva som er mulig å gjøre med selskapsdata og AI
Vi ser for oss flere forskjellige kundebehov. Noen leter etter samarbeidspartnere og trenger å forstå hvem som egentlig står bak et selskap. Andre er på jakt etter investeringsmuligheter og vil sjekke om formalia stemmer på en enkel måte.
Noen trenger også å få litt hjelp til å forstå konkurrentene sine, kundene sine eller leverandørene sine. Vi tror at denne tjenesten kan hjelpe med alle disse behovene.
- Antall selskaper i norge
- 656 000
- Selskaper med ansatte
- 208 000
- Ord i korttidsminnet til analytikeren
- 100 000

Tjenestens verdier
Sors har sine verdier, analysetjenesten har sine. Vi tror at det er minst like nyttig for en tjeneste å ha verdier som for en person og vi bruker disse verdiene aktivt i utviklingen av tjenesten.
- Integritet i alt
- Integritet i alt vi sier, alt vi gjør og alt vi står for. Integritet kommer først, uansett. Do no evil sa Google en gang - vi sier det samme nå i dag og i morgen.
- Skape verdi
- Våre tjenester skal alltid skape verdi. Først og fremst for kunden, dernest for samfunnet og til slutt også til oss selv. Hvis ikke tjenesten klarer å skape verdi for iallfall 2 av disse så har den ikke et eksistensgrunnlag.
- Mene noe
- Tjenesten skal mene noe, den skal ikke bare fremlegge fakta men også sine egne forslag og konklusjoner. Vi kan ikke ta ansvar for hva kunden vår gjør som en følge av analysen, men det skal ikke stoppe oss fra å mene noe.
- Være nøkterne
- Vi skal være nøkterne i funksjoner, i design og i markedsføring. Dette er ikke plassen for å utfordre brukeren, vi utfordrer heller teknologien til å gjøre det kompliserte enkelt.
- Mer data er mer bedre
- Vi plugger inn nye datakilder så snart vi får tilgang til dem. Noen datakilder er ganske dyre, andre veldig byråkratiske å få tilgang til, men de kommer etterhvert.
- Brukerne bestemmer
- Brukerbehovene kommer før det vi har lyst til å lage. Vi kan gjerne lage noe på spekulasjon - men blir det ikke brukt blir det lagt ned.
Vil du ta det i bruk?
Registrer deg for å få betatilgang